Actueel

Bijeenkomst Gemeentelijk Inkoop Platform:

Datum  29 november 2018
Aanvangstijd  14:00 uur
Plaats  Utrecht
 Hotel Van der Valk

Thema:

a. de belangrijkste aanbestedingsjurisprudentie in het afgelopen jaar (2018)
b. de belangrijkste adviezen van de Commissie van Aanbestedingsexperts in het afgelopen jaar (2018)
c. relevante ontwikkelingen in de wet- en regelgeving op het gebied van het aanbesteden

Ook in 2018 zijn er weer interessante aanbestedingskwesties geweest. Deze kwesties zijn voorgelegd aan ofwel de rechter (kort geding) of aan de Commissie van Aanbestedingsexperts (klachten).
Wat zijn nu de belangrijkste uitspraken (rechter) en adviezen (CvA) die gevolgen hebben voor nieuwe aanbestedingstrajecten?
Deze vragen zullen beantwoord en gepresenteerd worden door de gastsprkers mr. Tony van Wijk en mr. Iris Docter (Dirkzwager legal & tax).

in ieder geval komen de de volgende aspecten aan de orde:
* het stapelen van kerncompetenties en het clusteren van opdrachten: waar staan we nu?
* de verplichtingen/aandachtspunten voor opdrachten onder de drempel: hoe zit het ook al weer?
* het motiveren van de gunningsbeslissing: ook de voordelen van de winnaar als er niet relatief wordt beoordeeld?
* de prijs waarmee is ingeschreven: mag/moet je die nu wel of niet mededelen?

Deze en meer interessante en actuele aspecten komen aan de orde tijdens de GIP-bijeenkomst van 29 november a.s.

 

 

  

 

Kosten deelname (bijeenkomst, borrel en diner):
eerste deelnemer: € 310,- (excl. btw)
tweede en volgende deelnemer: € 280,- (excl. btw)
   
Deelname zonder diner is ook mogelijk.
De deelnameprijs voor de eerste deelnemer: € 280,- (excl btw)
En voor de tweede en volgende deelnemer:  € 250,- (excl. btw)

 

Aanmelden: via het aanmeldingsformulier

 

GIP-bijeenkomsten

  • 1 februari 2018
  • 19 april 2018
  • 21 juni 2018
  • 27 september 2018
  • 29 november 2018

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?