Aanmelding

Gemeentelijk Inkoop Platform

 

Gegevens organisatie

 

Gegevens deelnemers

 

 

 

 

 

Factuurgegevens

 

Opmerkingen

 

Kosten 3 bijeenkomsten incl. diner:
€ 919,- (excl. btw) per persoon voor 3 bijeenkomsten
2e en volgende persoon € 829,- (excl. btw) per persoon voor 3 bijeenkomsten

Kosten 3 bijeenkomsten excl. diner:
€ 829,- (excl. btw) per persoon voor 3 bijeenkomsten
2e en volgende persoon € 739,- (excl. btw) per persoon voor 3 bijeenkomsten

Kosten per bijeenkomst incl. diner:
€ 325,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst
2e en volgende deelnemer € 295,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst

Kosten per bijeenkomst excl. diner:
€ 295,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst
2e en volgende deelnemer € 265,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst

Kosten jaarabonnement Helpdesk aanbesteden:
€ 250,00 (excl. btw)


Na aanmelding ontvangt u een uitnodiging met routebeschrijving alsmede de factuur. Annulering is niet mogelijk. Het is altijd mogelijk een collega of plaatsvervanger te sturen.
Annulering van de deelname aan het diner kan tot uiterlijk 3 dagen voor de bijeenkomst.

 

 

GIP-bijeenkomsten 2022

  • 31 maart 2022
  • 19 mei 2022
  • 21 juni 2022
  • 29 september 2022
  • 24 november 2022

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?