Aanmelding Gemeentelijk Inkoop Platform

 

Gegevens organisatie

 

Gegevens deelnemers

 

 

 

 

 

Factuurgegevens

 

Opmerkingen

Kosten 5 bijeenkomsten incl. abonnement Helpdesk aanbesteden en incl. diner:
€ 1.499,- (excl. btw) per persoon
2e en volgende persoon € 1.349,- (excl. btw) per persoon

Kosten 5 bijeenkomsten incl. abonnement Helpdesk aanbesteden en excl. diner:
€ 1.349,- (excl. btw) per persoon
2e en volgende persoon € 1.199,- (excl. btw) per persoon

Kosten per bijeenkomst, incl. diner:
€ 325,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst
2e en volgende persoon € 295,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst

Kosten per bijeenkomst, excl. diner:
€ 295,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst
2e en volgende persoon € 265,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst

Kosten abonnement Helpdesk aanbesteden:
€ 250,00 (excl. btw)


Na aanmelding ontvangt u een uitnodiging met routebeschrijving alsmede de factuur. Annulering is niet mogelijk. Het is altijd mogelijk een collega of plaatsvervanger te sturen.
Annulering van de deelname aan het diner kan tot uiterlijk 3 dagen voor de bijeenkomst.

 

 

GIP-bijeenkomsten

  • 31 januari 2019
  • 21 maart 2019
  • 21 mei 2019
  • 19 september 2019
  • 28 november 2019

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?