Aanmelding

Gemeentelijk Inkoop Platform

 

Gegevens organisatie

 

Gegevens deelnemers

 

 

 

 

 

Factuurgegevens

 

Opmerkingen

 

 Kosten bijeenkomst 25 mei 2023 incl. diner:
€ 345,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst
2e en volgende deelnemer € 315,- (excl. btw) per persoon 

Kosten bijeenkomst 25 mei 2023 excl. diner:
€ 315,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst
2e en volgende deelnemer € 285,- (excl. btw) per persoon 

Kosten bijeenkomsten 25 mei en 28 september 2023 incl. diner:
€ 659,- (excl. btw) per persoon voor 2 bijeenkomsten
2e en volgende deelnemer € 599,- (excl. btw) per persoon voor 2 bijeenkomsten

Kosten bijeenkomsten 25 mei en 28 september 2023 excl. diner:
€ 599,- (excl. btw) per persoon voor 2 bijeenkomsten
2e en volgende deelnemer € 539,- (excl. btw) per persoon voor 2 bijeenkomsten

Kosten jaarabonnement Helpdesk aanbesteden:
€ 250,00 (excl. btw)


Na aanmelding ontvangt u een uitnodiging met routebeschrijving alsmede de factuur. Annulering is niet mogelijk. Het is altijd mogelijk een collega of plaatsvervanger te sturen.
Annulering van de deelname aan het diner kan tot uiterlijk 3 dagen voor de bijeenkomst.

 

 

GIP-bijeenkomsten 2023

  • 25 mei 2023
  • 28 september 2023
  • 30 november 2023

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?