Aanmelding

Gemeentelijk Inkoop Platform

 

Gegevens organisatie

 

Gegevens deelnemers

 

 

 

 

 

Factuurgegevens

 

Opmerkingen

Kosten 5 GIP-bijeenkomsten 2020  incl. Helpdesk EUA en incl. diner
€ 1.499,- (excl. btw) per persoon
2e en volgende deelnemer € 1.349,- (excl. btw) per persoon

Kosten 5 GIP-bijeenkomsten 2020 incl.Helpdesk EUA en excl. diner
€ 1.349,- (excl. btw) per persoon
2e en volgende deelnemer € 1.199,- (exl. btw) per persoon

Kosten per bijeenkomst, incl. diner:
€ 325,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst
2e en volgende deelnemer € 295,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst

Kosten per bijeenkomst, excl. diner:
€ 295,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst
2e en volgende deelnemer € 265,- (excl. btw) per persoon per bijeenkomst

Kosten abonnement Helpdesk aanbesteden:
€ 250,00 (excl. btw)


Na aanmelding ontvangt u een uitnodiging met routebeschrijving alsmede de factuur. Annulering is niet mogelijk. Het is altijd mogelijk een collega of plaatsvervanger te sturen.
Annulering van de deelname aan het diner kan tot uiterlijk 3 dagen voor de bijeenkomst.

 

 

GIP-bijeenkomsten

  • 30 januari 2020
  • 26 maart 2020
  • 14 mei 2020
  • 24 september 2020
  • 26 november 2020

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?