Jubileumcongres GIP 20 jaar

 In januari 1999 is het Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) opgericht met als doelstelling het uitwisselen van kennis en ervaring binnen de gemeentelijke inkoop en de gemeentelijke inkoopfunctie.
2019 was dus het 20e jaar van het GIP en dat wordt gevierd met een groots jubileumcongres op dinsdag 1 oktober 2019.

De titel van het jubileumcongres luidt: de gemeentelijke inkoop anno 2020
In plaats van terugkijken zal met name vooruit gekeken worden naar de toekomst. Welke ontwikkelingen worden verwacht en welke verbeterslagen dienen nog plaats te vinden.Vanuit diverse invalshoeken en inzichten zal invullingen gegeven worden aan het thema.

Presentaties gastsprekers:
Wie zullen er in ieder geval spreken (in alfabetische volgorde):
* mevrouw prof. dr. ir. Marleen Hermans (TU Delft > hoogleraar Publiek Opdrachtgeverschap in de Bouw)
* mevrouw Annet Jonk (directeur Mededinging en Consumenten van het Ministerie van Economische Zaken & Klimaat)
* de heer Maarten Kaster (manager PIANOo en TenderNed)
* de heer prof. mr. Pieter Kuypers (hoogleraar internationaal en nationaal aanbestedingsrecht Radboud Universiteit en advocaat bij AKD)
* de heer Edward Stigter (directeur Beleid VNG)
* de heer Ditmar Waterman (directeur Regionaal Inkoopbureau IJmond en Kennemerland > Stichting RIJK)
* de heer Alfred de Weert (Kenniskring Aanbesteden)

Daarnaast worden nog een bijdrage verwacht MKB-Nederland.

Wanneer en waar?
Datum: dinsdag 1 oktober 2019
Tijd: van 10.30 tot 16.30 uur
Plaats: Van der Valk-hotel Utrecht

Kosten deelname:
Bij aanmelding vóór 1 juli 2019:
De kosten voor de 1e deelnemer bedragen € 245,- (excl. BTW) per persoon per organisatie. Hierin inbegrepen het totale programma, de lunch en de borrel
De kosten voor de 2e en volgende deelnemer bedragen € 195,- (excl. BTW) per persoon per organisatie.

Bij aanmelding na 1 juli 2019:
Kosten 1e deelnemer € 295,- (excl. BTW) per persoon per organisatie. Voor de 2e en volgende deelnemer € 245,- (excl. BTW) per persoon per organisatie.



Aanmelden:
Aanmelden kan via het per mailing toegezonden aanmeldformulier maar ook via de website. Vul hiervoor het onderstaande aanmeldformulier aan.

 

 

Aanmeldformulier

 

Gegevens organisatie

 

Gegevens deelnemers

 

 

 

 

 

Factuurgegevens

 

Opmerkingen

Na aanmelding ontvangt u een uitnodiging met routebeschrijving alsmede de factuur. Annulering is niet mogelijk. Het is altijd mogelijk een collega of plaatsvervanger te sturen.

 

 

GIP-bijeenkomsten

  • 31 januari 2019
  • 21 maart 2019
  • 21 mei 2019
  • 19 september 2019
  • 1 oktober 2019: jubileumcongres
  • 28 november 2019

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?