Gemeentelijk Inkoop Platform

(inmiddels meer dan 20 jaar en meer dan 100 bijeenkomsten)

 

In verband met de huidige maatregelen in Nederland zijn de bijeenkomsten van 20 mei en 22 juni 2021 geannuleerd.
Zie voor de voorziene datums in 2021 het tabblad Actueel

 

Sinds de oprichting in 1999 is het Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) één van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen geworden voor gemeentelijke functionarissen die met inkoop te maken hebben.

Doelstelling van het GIP is het uitwisselen van kennis en ervaring op het gebied van de gemeentelijke inkoop en de gemeentelijk inkoopfunctie.

Bij de bijeenkomsten van het GIP zijn altijd vertegenwoordigers van PIANOo aanwezig. 

 

Opzet bijeenkomsten

Tijdens de vijf reguliere bijeenkomsten van het GIP staan thema's centraal. Deze thema's worden door de deelnemende gemeenten voorgesteld en vastgesteld op basis van actualiteit dan wel interesse.

De thema's worden gepresenteerd door deskundige gastsprekers die de achtergronden van de thema's vanuit eigen kennis en ervaring toelichten.

De bijeenkomsten van het GIP vinden in Utrecht plaats en hebben de volgende agenda:

14.00 - 17.30 uur   Vergadering rond thema('s)
17.30 - 20.15 uur   Aperitief en diner

 

 

Hier kunt u zich aanmelden

 

GIP-bijeenkomsten

  • 28 september 2021
  • 28 oktober 2021
  • 25 november 2021

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?