Gemeentelijk Inkoop Platform

(in 2023 al 25 jaar met meer dan 120 bijeenkomsten)

 

25 april 2024: Jubileumcongres 25-jarig bestaan GIP > zie afzonderlijke pagina

 

Sinds de oprichting in 1999 is het Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) één van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen geworden voor gemeentelijke functionarissen die met inkoop te maken hebben.

Doelstelling van het GIP is het uitwisselen van kennis en ervaring op het gebied van de gemeentelijke inkoop en de gemeentelijk inkoopfunctie.

Bij de bijeenkomsten van het GIP zijn altijd vertegenwoordigers van PIANOo en VNG aanwezig. 

De bijeenkomsten van het GIP zijn uitsluitend bij te wonen door functionarissen van gemeenten of hieraan gelieerde overheidsorganisaties zoals Omgevingsdiensten en Veiligheidregio's.

 

Opzet bijeenkomsten

Tijdens de vijf reguliere bijeenkomsten van het GIP staan thema's centraal. Deze thema's worden door de deelnemende gemeenten voorgesteld en vastgesteld op basis van actualiteit dan wel interesse.

De thema's worden gepresenteerd door deskundige gastsprekers die de achtergronden van de thema's vanuit eigen kennis en ervaring toelichten.

De bijeenkomsten van het GIP vinden in Utrecht (Hotel Van der Valk) plaats en hebben de volgende agenda:

14.00 - 17.30 uur   Vergadering rond thema('s)
17.30 - 20.15 uur   Aperitief en diner

 

vanaf begin december 2023 heeft het GIP een aparte en nieuwe website: www.gemeentelijkinkoopplatform.nl

 

 

Hier kunt u zich aanmelden

 

GIP-bijeenkomsten 2023

  • 30 november 2023

GIP-bijeenkomsten 2024

  • 25 januari 2024
  • 21 maart 2024
  • 23 mei 2024
  • 26 september 2024
  • 28 november 2024

 

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?