Gemeentelijk Inkoop Platform (inmiddels 20 jaar en meer dan 100 bijeenkomsten)

Sinds de oprichting in 1999 is het Gemeentelijk Inkoop Platform (GIP) één van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen geworden voor gemeentelijke functionarissen die met inkoop te maken hebben.

Doelstelling van het GIP is het uitwisselen van kennis en ervaring op het gebied van de gemeentelijke inkoop en de gemeentelijk inkoopfunctie.

Bij de bijeenkomsten van het GIP zijn altijd vertegenwoordigers van PIANOo aanwezig. 

 

Opzet bijeenkomsten

Tijdens de vijf reguliere bijeenkomsten van het GIP staan thema's centraal. Deze thema's worden door de deelnemende gemeenten voorgesteld en vastgesteld op basis van actualiteit dan wel interesse.

De thema's worden gepresenteerd door deskundige gastsprekers die de achtergronden van de thema's vanuit eigen kennis en ervaring toelichten.

De bijeenkomsten van het GIP vinden in Utrecht plaats en hebben de volgende agenda:

14.00 - 17.30 uur   Vergadering rond thema('s)
17.30 - 20.15 uur   Aperitief en diner

 

 

Hier kunt u zich aanmelden

 

GIP-bijeenkomsten

  • 31 januari 2019
  • 21 maart 2019
  • 21 mei 2019
  • 19 september 2019
  • 28 november 2019

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?