Actueel

Bijeenkomst Gemeentelijk Inkoop Platform:

Datum  22 juni 2021
Aanvangstijd  14:00 uur
Plaats  Utrecht
 Hotel Van der Valk

 

De oorspronkelijk geplande GIP-bijeenkomsten van 20 mei en 22 juni a.s. komen te vervallen.

Het thema's van deze vervallen bijeenkomsten komen nu op de agenda van de GIP-bijeenkomsten van 28 september en 28 oktober 2021.

Nadere informatie over de bijeenkomsten volgt binnenkort.

De GIP-bijeenkomsten in 2021 staan in principe gepland op:

dinsdag 28 september 2021: thema: het belang van data voor inkoop (gastspreker o.a. prof. dr. ir. Fredo Schotanus, hoogleraar publieke inkoop en Rutger de Jong, inkoopanalist gemeente Nieuwegein)

dinsdag 28 oktober 2021: thema: Inhuur derden

donderdag 25 november 2021: thema wordt nader bepaald

Aanmelden:
Aanmelden kan via onderstaande link naar aanmeldingsformulier.

 

Kosten deelname 3 GIP-bijeenkomsten 2021
(bijeenkomst, borrel en diner):
 
eerste deelnemer:                                   € 919,- (excl. btw)  
tweede en volgende deelnemer:               € 829,- (excl. btw)  
   
Kosten deelname 3 GIP-bijeenkomsten 2021
(bijeenkomst, borrel, maar excl. diner):
 
eerste deelnemer:                                    € 829,- (excl. btw)  
tweede en volgende deelnemer:                € 739,- (excl. btw)  

 

Kosten deelname GIP-bijeenkomst 28 september 2021
(bijeenkomst, borrel en diner):
eerste deelnemer: € 325,- (excl. btw)
tweede en volgende deelnemer: € 295,- (excl. btw)
   
Kosten deelname GIP-bijeenkomst 28 september 2021
(bijeenkomst, borrel, maar excl. diner):
De deelnameprijs voor de eerste deelnemer: € 295,- (excl. btw)
En voor de tweede en volgende deelnemer: 

€ 265,- (excl. btw)

 

Aanmelden: via het aanmeldingsformulier

 

GIP-bijeenkomsten

  • 28 september 2021
  • 28 oktober 2021
  • 25 november 2021

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?