Actueel

Bijeenkomst Gemeentelijk Inkoop Platform:

Datum  24 september 2020
Aanvangstijd  14:00 uur
Plaats  Utrecht
 Hotel Van der Valk


De GIP-bijeenkomst van 23 juni gaat gezien de maatregelen in het kader van het coronavirus niet door.
Het thema van deze bijeenkomst (Aanbestedingsrechtelijke zaken nader uitgelegd) wordt verschoven naar een GIP-bijeenkomst van 24 september a.s.

 

Thema GIP-bijeenkomst 24 september 2020: Aanbestedingsrechtelijke aspecten nader uitgelegd (ook voor de gevorderde inkoopadviseur/jurist)


De gastspreker (mr. Tony van Wijk - aanbestedingsadvocaat) gaat in op een aantal actuele aanbestedingsrechtelijke aspecten nader in.
Bij veel aanbestedingsprocedures lopen gemeenten tegen zaken aan die toch altijd weer goed zijn voor (interne) discussie.
Tijdens de GIP-bijeenkomst op 23 juni komen in ieder geval de volgende aspecten aan de orde:
1. Ontwikkelingen rechtsverwerking
2. Wat moet ik precies vermelden in de afwijzingsmotivering?
3. Verplichtingen onder de drempel
4. Wanneer een werk, dienst of levering (schilderwerk?)
5. Uitzonderingen aanbestedingsplicht
6. Circulair aanbesteden
7. Presentaties in een beoordelingsproces
8. Omgang met bedrijfsgevoelige informatie
9. Nadere aandachtspunten vanuit gemeenten (aan te leveren tot 10 september a.s.)


 Thema GIP-bijeenkomst 27 oktober 2020: het belang van data voor de inkoop (gastspreker o.a.  prof. Fredo Schotanus, hoogleraar Publieke sector Universiteit Utrecht)

 Thema GIP-bijeenkomst 26 november 2020: wordt nader bepaald.

 

Aanmelden:
Aanmelden kan door het via email en brief verzonden aanmeldingsformulier maar ook door middel van het onderstaande aanmeldingsformulier op de website.

 

Kosten deelname 3 GIP-bijeenkomsten 2020
(bijeenkomst, borrel en diner):
 
eerste deelnemer:                                      € 919,- (excl. btw)  
tweede en volgende deelnemer:                € 829,- (excl. btw)  
   
Kosten deelname 3 GIP-bijeenkomsten 2020
(bijeenkomst, borrel maar excl. diner):
 
eerste deelnemer:                                     € 829,- (excl. btw)  
tweede en volgende deelnemer:               €  739,- (excl. btw)  

 

Kosten deelname (bijeenkomst, borrel en diner):
eerste deelnemer: € 325,- (excl. btw)
tweede en volgende deelnemer: € 295,- (excl. btw)
   
Deelname zonder diner is ook mogelijk.
De deelnameprijs voor de eerste deelnemer: € 295,- (excl btw)
En voor de tweede en volgende deelnemer:  € 265,- (excl. btw)

 

Aanmelden: via het aanmeldingsformulier

 

GIP-bijeenkomsten

  • 30 januari 2020
  • 24 september 2020
  • 27 oktober 2020
  • 26 november 2020

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?