Actueel

Bijeenkomst Gemeentelijk Inkoop Platform:

Datum  26 maart 2020
Aanvangstijd  14:00 uur
Plaats  Utrecht
 Hotel Van der Valk

Thema:

* Aanbetedingsrechtelijke zaken nader uitgelegd, ook voor de gevorderde inkoopadviseur/jurist"

Veel gemeenten lopen bij aanbestedingstrajecten aan tegen knelpunten.
Diverse knelpunten zullen door de gastspreker (mr. Tony van Wijk, aanbestedingsadvocaat) nader worden toegelicht.

Aspecten die aan de orde komen zijn onder meer:
1) rechtsverwerking (ontwikkelingen Grossmanntheorie)
2) wat wel of niet in de motiveringsbrief aan afvallende inschrijvers
3) wanneer overheidsopdracht
4) verplichtingen onder de drempel
5) wanneer werk/levering/dienst
6) uitzonderingen aanbestedingsplicht nader beschouwd (o.a. inbesteden)
7) circulair aanbesteden
8) aanbestedingsaspecten aanleg warmtenetten en laadpalen (n.a.v. recente kamerbrief Warmtewet)

Het is voor gemeenten mogelijk om onderwerpen aan te dragen. Indien deze aspecten interessant zijn voor plenaire behandeling dan zullen deze aspecten meegenomen worden in de presentatie van Tony van Wijk.
Onderwerpen kunnen aangedragen worden tot uiterlijk 1 maart a.s. (per email gip@winadvies.nl)







Aanmelden:
Aanmelden kan door het via email en brief verzonden aanmeldingsformulier maar ook door middel van het onderstaande aanmeldingsformulier op de website.

 

Kosten deelname 4 GIP-bijeenkomsten 2020
(bijeenkomst, borrel en diner):
 
eerste deelnemer:                                      € 1.219,- (excl. btw)  
tweede en volgende deelnemer:                € 1.099,- (excl. btw)  
   
Kosten deelname 4 GIP-bijeenkomsten 2020
(bijeenkomst, borrel maar excl. diner):
 
eerste deelnemer:                                     € 1.099,- (excl. btw)  
tweede en volgende deelnemer:               €    979,- (excl. btw)  

 

Kosten deelname (bijeenkomst, borrel en diner):
eerste deelnemer: € 325,- (excl. btw)
tweede en volgende deelnemer: € 295,- (excl. btw)
   
Deelname zonder diner is ook mogelijk.
De deelnameprijs voor de eerste deelnemer: € 295,- (excl btw)
En voor de tweede en volgende deelnemer:  € 265,- (excl. btw)

 

Aanmelden: via het aanmeldingsformulier

 

GIP-bijeenkomsten

  • 30 januari 2020
  • 26 maart 2020
  • 14 mei 2020
  • 24 september 2020
  • 26 november 2020

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?