Actueel

Bijeenkomst Gemeentelijk Inkoop Platform:

Datum  30 januari 2020
Aanvangstijd  14:00 uur
Plaats  Utrecht
 Hotel Van der Valk

Thema:

* De veranderende rol van de gemeentelijke inkoop en gemeentelijke inkoopfunctie

De rol van de gemeentelijke inkoop en de gemeentelijke inkoopfunctie blijft zich ontwikkelen.
Tijdens de GIP-bijeenkomst op donderdag 30 januari 2020 zullen vanuit een aantal perspectieven de ontwikkelingen worden toegelicht.

a. Inkoopontwikkeling gemeente Utrecht
Uiteraard zijn er ook ontwikkelingen bij de gemeente Utrecht.
Door Lisette Hoogstraten en/of Aletta Peelen zullen deze ontwikkelingen worden toegelicht.

b. Inkoopsamenwerking
Talloze gemeenten hebben de inkoop vorm gegeven in een inkoopsamenwerkingsverband. De manier waarop deze samenwerking is ingericht, is echter zeer divers.
Marcel Stuijts, directeur van Bizob, zal zijn visie geven over de verdere ontwikkeling van de samenwerkingsvormen. Worden het er in de toekomst meer?

c. Inkoopontwikkeling vanuit een breed perspectief
De inkoopontwikkeling van grote gemeenten, middelgrote gemeenten en kleine gemeenten toont overeenkomsten maar ook duidelijke verschillen.
Door Alexander Arsath Ri'os zal vanuit zijn ervaring bij diverse gemeenten o.a. aangeven waarom welk soort projecten of initiatieven in de ene gemeente wel werken maar in een andere gemeente niet. Organisatiecultuur en behendigheid van de inkoopadviseur spelen hier een doorslaggevende rol in.



Aanmelden:
Aanmelden kan door het via email en brief verzonden aanmeldingsformulier maar ook door middel van het onderstaande aanmeldingsformulier op de website.

 

Kosten deelname 5 GIP-bijeenkomsten 2020
+ jaarabonnement Helpdesk EUA

(bijeenkomst, borrel en diner):
 
eerste deelnemer:                                     € 1.499,- (excl. btw)  
tweede en volgende deelnemer:                € 1.349,- (excl. btw)  
   
Kosten deelname 5 GIP-bijeenkomsten 2020
+ jaarabonnement Helpdesk EUA
(bijeenkomst, borrel maar excl. diner):
 
eerste deelnemer:                                    € 1.349,- (excl. btw)  
tweede en volgende deelnemer:               € 1.199,- (excl. btw)  

 

Kosten deelname (bijeenkomst, borrel en diner):
eerste deelnemer: € 325,- (excl. btw)
tweede en volgende deelnemer: € 295,- (excl. btw)
   
Deelname zonder diner is ook mogelijk.
De deelnameprijs voor de eerste deelnemer: € 295,- (excl btw)
En voor de tweede en volgende deelnemer:  € 265,- (excl. btw)

 

Aanmelden: via het aanmeldingsformulier

 

GIP-bijeenkomsten

  • 30 januari 2020
  • 26 maart 2020
  • 14 mei 2020
  • 24 september 2020
  • 26 november 2020

Meer weten over het
Gemeentelijk Inkoop Platform?